wtorek, 22 stycznia 2008

Wywiad z Rikki


Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?
Moja ulubiona książka to "Long Walk to Freedom" Nelsona Mandelasa. To naprawdę interesująca autobiografia! Mandela miał naprawdę zdumiewająco zabawne życie!
Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
Mam bardzo dużo ulubionych filmów, coś około 300! Wypada pamiętać pierwszy. Był on tak wspaniały, że nie da się go opisać!!
Jaka jest twoja ulubiona płyta?
Trudne pytanie. Ostatnio podoba mi się "Black Holes" i "Revolutions" autorstwa Muse. Wprawiają mnie w dobry nastrój, no i uważam, że Muse to dobry zespół.
Co robisz w wolnym czasie?
Kiedy mam wolny czas tańczę, chodzę na zakupy i słucham muzyki.
Jaki jest twój ulubiony sport?
Moim ulubionym sportem jest gimnastyka rytmiczna.
Czy masz motto lub ulubione powiedzenie?
Dla rozsądku zdarza się wszystko.
Co jest najlepszą rzeczą w byciu syrenką?
To, że ma się ogon, i że można pływać naturalniej niż gdy ma się ludzkie ciało.

Brak komentarzy: