wtorek, 22 stycznia 2008


Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?
Moja ulubiona książka to "To Kill A Mockingbird". To naprawdę klasyczna książka i ja po prostu kocham tą historię.
Jaki jest twój ulubiony film i dlaczego?
Mój ulubiony film to "Little Miss Sunshine". To jest taki zabawny film i rzeczywiście zawsze jestem w takim nastroju, kiedy go oglądam!
Jaka jest twoja ulubiona płyta?
Nie mam ulubionej płyty. Lubię różne typy muzyki, zależy, jaki mam nastrój.
Co robisz w wolnym czasie?
Kiedy mam wolny czas, spędzam go z przyjaciółmi i rodziną. Kocham również sport; spędzam na świeżym powietrzu tyle czasu, ile mogę.
Jaki jest twój ulubiony sport?
Lubię bardzo dużo sportów, ale chyba najbardziej lubię "waterpolo". Od zawsze kochałam pływać, a to jest więcej zabawy niż zwykłe pływanie.
Czy masz motto lub ulubione powiedzenie?
"La Dolce Vita" - Życie jest piękne!
Co jest najlepszą rzeczą w byciu syrenką?
Pływanie z delfinami!

Brak komentarzy: